Nystädat vare här!

Imorse när jag vaknade var det 6 plusgrader ute, nu är det minus 9. Börjar likna februari nu :P

Nu har jag städat klart hela lägenheten. Dammat överallt, dammsugit och våttorkat golvet. Gött. På måndag har jag bokat tvättstugan och då tänkte jag bland annat tvätta mina kuddöverdrag (för första gången :O). Nu ska jag städa mig själv (duscha med andra ord), hoppa i (nåja) myskläderna, äta middag, poppa lite popcorn och sätta mig framför tvn. Fredagsmys! (Dock utan Lisa som verkade tycka det var roligare att ligga i sjuksängen än umgås mig mig ;) Puss på dig och krya på dig!♥)

 


Gammal bild på mig och Lisa, från december 2008 :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gött :) Haha söt bild jaa <3 tack, börjar känna mig bättre nu!

2011-02-11 @ 18:11:52
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0