Bra och dåligt

Bra saker med idag:

  • Jag har tvättat.
  • Jag har pluggat både marknadsföring och redovisning.
  • Jag har lyssnat på massa bra musik.
  • Jag har lagat god mat.
  • Lisa kommer hit på fredag!
  • Jag har fått ett kort från mor och far med posten.
  • Sofia berättade att i London behöver man inte gå till jobbet om det har snöat 2 cm (det är snökaos då, med andra ord). Det tyckte jag var kul :P Ännu en anledning att flytta dit.

Dåliga saker med idag:

  • Igår när jag läste i boken om årsredovisning fattade jag typ ingenting. Idag på föreläsningen förstod jag ganska bra. Sen när jag läste i boken igen fattade jag inte längre.
  • Jag har slagit min tå typ i allting idag!
  • Jag vill se Adam Bergs kortfilm "In", men vet inte om jag vågar. Alla på Kentforumet säger att den var skitläskig och att de höll på att dö för de var så rädda^^ Lisa, vill du se den med mig i helgen? Haha.
  • Jag var tvungen att skriva ut 59 sidor med föreläsningsmaterial imorse. Mycket!
  • Spotifyreklam.
  • Upptäckte att det är 4 veckor till MF-tentan och 6 veckor till redovisningstentan.

 


Jag tvättar kuddöverdrag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0