Appropå Kent

Igår skrev en viss herr J.Berg bland annat såhär på kentforumet:

"I Augusti förra året kunde vi känna att vi var för tillfället var lite mätta på knet
Men man skriver ju en massa låtar i alla fall.
Som inte ska behöva ligga och bli gamla.
Innan kent-andan faller på igen kommer vi ha hunnit göra lite olika fina samarbeten som man dessutom lär sig oerhört mycket på.

Vi har inte lagt orkestern på is.
Vi har bara en liten paus.
Lugnet innan stormen."

"Lugnet innan stormen" känns bra tycker jag! :) Sött med stavfelet också, samma som jag också ofta gör ;)
Här kan ni läsa hela hans inlägg om ni har lust.

Appropå Kent.

Den här veckan går världscupen i skidskytte i Fort Kent. (Som jag tittar på just nu.)

Häromdagen hörde jag en låt med Petter på radion. Låten var ganska dålig (inte min typ av musik direkt) men plötsligt hajade jag till lite ^^ "...men allt är bara saker man ser precis som Kent" Det får mig osökt att tänka på denna låt: Kent – Saker man ser. Mycket konstigt...

Glad tjej dagen då En Plats I Solen landade i brevlådan!


Kommentarer
Postat av: Isbjarne

Jag tittade på skidskytte häromdagen i allrummet. Det var inte så populärt när de andra kom dit XD

2011-02-12 @ 11:44:44
URL: http://isbjarne.blogg.se/
Postat av: järnspöken

sån vacker tröja har jag också. Kent är mina andetag, meningen med att andas. kent är kärlek <3

2011-02-17 @ 00:31:36
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0