P&L och Falun

Jag måste på Peace & Love i sommar! Har skrivit upp det på min önskelista till jul. Får jag ingen biljett då köper jag en endagsbiljett efter jul till fredagen den 29 juni! Kent på Peace & Love, det kan väl knappast bli bättre. Exakt en vecka senare, Putte I Parken i Mariebergsskogen i Karlstad vill jag också på, det hade varit fint. Och blir det spelning i Eskilstuna kan jag bara säga att jag måste dit också.... Trädgårdsföreningen i Göteborg hade varit gött också, typ alla ska dit och biljetterna släpptes tidigare idag, men nej, nån måtta får det väl vara....(men man får ju lite smått panik när folk en efter en säger att de har biljett...) Jag ska leva extra fattigt ett tag framöver (nu när jag köpt alla julklappar). Vill ju på Coldplay också...

Falun idag var mys (förutom vädret!). Var där med Lisa som skulle till tandregleringen och sen gick vi på stan, köpte de sista julklapparna och åt lunch. Sen jag kom hem för en dryg timme sen har jag slagit in alla julklappar och ätit typ världens största äpple. The Big Apple, typ.

Nu ska jag typ duscha eller nåt.

Kent @ Peace & Love 2010
(Haha, kass bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0