Mitt 2011

Även om det är några dagar kvar på det här året gör jag denna lista nu!

1. Gjorde du något i år som du inte gjort förut?
Ja, det gjorde jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp, det tror jag inte :P

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Tyskland (Berlin)

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012?
Japp.

7. Vilket datum från 2011 kommer du alltid minnas?
22/4, 10/6, 12/6, 13/6, 28/6, 2/7

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag tog ett beslut att flytta hem när det inte kändes bra i Karlstad längre. (Att jag klarade alla tentor :D :P)

9. Största misstaget?
Vet inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har väl varit. Skadat mig har jag nog inte gjort, inte allvarligt i alla fall, vad jag kan minnas.

11. Bästa köpet?
Det jag kan komma på är biljetter till Coldplay i sommar. Resan till Piteå i september var ett rätt bra köp det med!

12. Vad spenerade du mest pengar på?
Resor antagligen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Coldplay-konserten. Nyheten om att Kent ska släppa album och åker ut på turné nästa år. Och familj och vänner som vanligt.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2011?
Every teardrop is a waterfall - Coldplay, Paradise - Coldplay

15. Var du gladare eller ledsnare än tidigare år?
Ledsnare tror jag :(

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inte varit så pessimistisk. Uppmuntrat, varit snällare och gladare i vissa situationer... (Sorry!)

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Denna eviga dator...!

18. Hur ska du tillbringa julen?
Firade hemma med familjen som vanligt ♥

19. Blev du kär under 2011?
Nepp.

20. Favorittidning?
Har inte läst så mycket förutom DD och några fototidningar, Buffé och ja. Haha.

21. Favoritprogram på tv?
Orkar inte fundera ut alla program jag kollat på, men en del bra har det ju varit!

22. Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte!

23. Bästa boken du läste i år?
Ska jag minnas alla jag läst detta år??!!?

24. Största musikaliska upptäckten?
Eeh, inte så mycket nytt i år tror jag.

25. Önskade du dig något och fick?
Ja.

26. Önskade du dig något och inte fick?
Ja.

27. Årets bästa film?
Vet inte :O Eller vänta. Breakning Dawn part I !

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Fick frukost på morgonen som vanligt. Fick några paket (min kamera!!!) och sen åkte jag och jobbade.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, detta var inte ett så bra år :( :O

30. Vad fick dig att må bra?
Säger som förra året; Vänner, musik och Kent ♥

Jag äter glaaaass i Eskilstuna i somras :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad hände i juni?

2011-12-29 @ 18:17:14
Postat av: Malin

Vi var typ på roadtrip :D

2011-12-30 @ 11:52:25
URL: http://malintuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0