Julmusik

På Kentforumet har vi tillsammans satt ihop en julskiva med Kentlåtar som jag just nu sitter och lyssnar på.

För den som är intresserad ser den ut så här (kopplingen till julen inom parentes):

1. 18:29-4 (R:Ö-D) (kyrka)
2. Vid din sida (barndomsjul/nyårsfester)
3. VinterNoll2 (vinter)
4. Romeo återvänder ensam (vinter)
5. Max 500 (500 mil i snö)
6. Stoppa mig juni (mitt lilla ego) (den första snön har fallit)
7. Dom som försvann (flykt från hemmet där allt bränts med solstickor)
8. På drift? (julbjällror)
9. OWC (julbjällror)
10. Berg & dalvana (rusningstid strax innan jul)
11. Klåparen (dom tänder alla ljus)
12. December (december)
13. Chans (sen december ingen snö)
14. Vintervila (vinter)
15. Columbus (snön hyr ut sin oskuld)
16. Kungen är död (decembertunn luft)
17. Ensammast i Sverige (ner från minus 50 grader)
(+dolt spår: We need to eat - Xmax remix)




Jag vet vilken snygg bild jag gjorde nyss ;)

Kommentarer
Postat av: J

Hej Malin!



Du verkar gilla KENT skarpt, vilket även jag gör. Jag brinner för musik i allmänhet och driver därför en musikblogg där jag utifrån mina egna åsikter skriver ner vad jag tycker om artister samt låtar. Jag kommer även att vara på plats på konserter och festivaler under 2012. Häng gärna med på musikresan!

2011-12-17 @ 18:08:12
URL: http://ashesandfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0