Dröm

Här om natten drömde jag en dröm om Kent. När jag vaknade var jag väldigt glad att det bara var en dröm... Jag och någon mer, minns inte vem, var på en konsert. Innan var det nåt förband som var två tjejer som sjöng Utan dina andetag. Jag tyckte det var så vackert att jag började gråta :P Sen kom Kent och skulle spela, men det var inte alls som det brukar vara... Sami och Martin hade bytt platser, Markus var framme och sjöng en massa, Jocke hade en gammal sjaskig grå och urtvättad t-shirt på sig, sångmikrofonen funkade typ inte... Publiken bestod av en rad längst fram, resten (typ 100 personer) satt på filtar i gräset och hade picknick... De började med att spela låtar från nya skivan, och de var inte ens bra :( Sen spelade de ett par ganska okända låtar, typ Gummiband och någon mer. Efter fem låtar hade de paus, som det brukar vara på teater. Då var jag tvungen att gå därifrån för jag skulle jaga efter någon mördare... :O Sen när jag kom tillbaka till konserten så spelade de Om du var här, första kända låten de körde. Då började det bli lite fart på publiken i alla fall. Men mitt i låten blev det fel på ljudet så de var tvungna att avbryta. De gjorde ett försök till men det funkade inte då heller så det blev inget mer. Typ S-K-R-Ä-C-K var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0