Dan före dan före dopparedan

Herregud vad jag hade svårt att vakna imorse! Och ändå la jag mig hyfsat tidigt igår...

Hade i alla fall en mycket trevlig eftermiddag hos Lisa igår. Vi spelade pingis. De hade uppe sitt pingisbord! Var typ hundra år sen man spelade senast, men det var kul :D Sen spelade vi Tjuv och Polis med Johan. Det var också typ hundra år sen, men det var också himla kul! Haha! Sen gick jag och Lisa och tränade. På kvällen bakade jag och Louise pepparkakor :)

Just nu är Louise och jobbar, jag har hängt tvätt och tvättat takboxen. Intressant. Och ute snöar det! Men jag är inte glad. Imorgon ska det bli massa plusgrader. Och på måndag typ 8 stycken. Jag vill ju åka skidor i mellandagarna, som vi brukar... Blööö.

Lisa, Louise, jag och Johan :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Pingis är kul, vi hade pingisbord hemma i källaren då jag var yngre. Och det fanns även ett i uppehållsrummet på högstadiet. Ah, ljuva nostalgi.

2011-12-22 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0