Året som gått

Jag tänkte försöka göra en sammanfattning av 2011, så här på årets sista dag :)


1 januari


Firade in 2011 med dessa sötisar :)

21-23 januari


Var i Säfsen och åkte skidor med mamma och pappa och ett par av deras vänner.

4-7 februari

Hälsade på Louise i Piteå! Bland annat åkte vi hundspann vilket var jättekul :) (Det ser ut som att jag fryser på bilden, haha.)

19 februari


Lisa hälsade på mig I Karlstad. Flaskans kork var störtomöjlig att få upp. Då får man ta till andra metoder. Jäklar vad vi skrattade!! :D (På pallen bakom syns min plugghög :O )

27 mars


Var på supersöndag på Gymmix och hamnade på framsidan i tidningen xD

8 april


Tåget hem var försenat. Passade på att leka turist i Örebro xD

10 april


Hälsade på Karro i Falun!

16 april





Denise var och hälsade på mig i Karlstad. Vi var bland annat ute och fotade :)

22 april (långfredagen)


Familjen var på besök. Det var sommarvärme ute. Vi åkte till Skutberget i Karlstad och njöt av "sommaren". Vi var även ut till sydspetsen på Hammarö. Sen åt vi årets första utemiddag. Bokstavligt ute alltså. På kvällen:

Håkan Hellström ♥ på Löfbergs Lila Arena.

20 maj


Lisas studentbal! :)

3 juni


En eftermiddag på Skutberget efter en lyckad tenta!

10 juni


Lisas student ♥

12-17 juni

Roadtrip med syster:

Eskilstuna

Läser kartan i Arboga (vad nu det ska vara bra för, världens minsta stad typ, haha).

Kristinehamns stolthet och min stolthet ^^

Karlstad

Strömstad

26 juni

Födelsedag! Fick min nya kamera!!!!! :D

28 juni


Where The Action Is med Lisa. Det var bästa dagen på hela året!!!

Coldplay ♥

Massa flum på Älvsborgsbron avslutades med soluppgång över Götet :)

29 juni - 2 juli


Peace & Love med Lisa och Hanna. På bilden är Håkan!

4 augusti


Fot-o-dag med Louise och Lisa!

8-12 augusti


Berlin med familjen :)

17-21 augusti


En tur till Norrland med mamma och syster för att lämna Louise.

14-19 september


Jag åkte och hälsade på syster i Piteå :)

30 spetember


Fotodag med Lisa i Predikstolen.

22 oktober


Fotodag med Denise.

29 oktober


Halloweenfest med Louise, Lisa och Denise.

24 december


Julafton :P

Hoppas ni gillade min sammanfattning. Den tog ett tag att göra! Jag har tagit mycket mindre "vardagliga" bilder i år och mer fotat med min nya kamera, därför har jag inte så mycket bilder från handra halvan av året som jag tyckte passade här.

Kommentarer
Postat av: mor

Även om det inte känns så, så händer det saker iaf :)

2012-01-02 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0