Varför drömmer jag alltid om Jocke?

Två drömmar jag haft senaste tiden:

1. Natten till fredag:
Jag, Louise och Lisa skulle gå på en föreläsning som Jocke skulle ha. Vi var där ganska långt innan för att vi skulle veta att vi skulle få plats. Det var flera Kent-fans där redan, varav ett gäng satt med Kent-t-shirts. Jocke upptäckte dem och vinkade till dem. Då vinkade jag till honom (Jocke) för att han skulle få syn på oss med. Det gjorde han, och sen kom han med förslaget att han skulle gå runt och skaka hand med alla som ville. Gissa om jag ville...! Jocke såg ut ungefär som han gjorde under Hagnesta Hill-tiden... Så här med andra ord ♥:

 



2. Natten till idag:
Jag träffade Jocke och han berättade att han skulle gifta sig och byta efternamn till Lindahl. (Eeh, jaha?) Jag blev sur på honom och sa att för mig kommer du alltid vara Jocke Berg. Sen satt vi nära varann jättelänge och flummade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0