Kentlista

Louise hade gjort den här listan med Muse. Jag ändrade frågorna så de passade Kent. Alla svar är så som det är idag. Gör jag om den imorgon är det inte säkert att det blir samma svar, så ofta ändras mina favoritlåtar :P

1. Dagens favoritlåt: Berg & Dalvana
2. Favoritlåt från Kent (debutalbumet): Ingenting Någonsin
3. Favoritlåt från Verkligen: Thinner
4. Favoritlåt från Isola: 747
5. Favoritlåt från Hagnesta Hill: Älskar alla låtar på den här skivan... Men säger nog Berg & Dalvana (fast jag redan svarat den låten på en fråga...)
6. Favoritlåt från Vapen & Ammunition: Elite
7. Favoritlåt från Du & Jag Döden: Mannen i den vita hatten
8. Favoritlåt från Tillbaka till Samtiden: Columbus
9. Favoritlåt från Röd: Det finns inga ord
10. Favoritlåt från En Plats I Solen: Ärlighet Respekt Kärlek
11. Bästa live-framträdande: Peace & Love 2010 (av de jag har sett)
12. Bästa b-sidan: Välgärningar & illdåd
13. En låt du gråter av: Chans
14. En låt du dansar till: Oj... Finns väl ingen direkt som får mig att dansa :P Musik Non Stop kanske
15: Första låten du hörde: Var nog Musik Non Stop
16. En låt som får dig att vilja gifta dig med Jockes röst: Stoppa Mig Juni <3
17. En låt du gjort/försökt göra en "cover" på: Socker
18. En låt du inte kan hela texten till: Minimalen
19. En låt du inte lyssnar på så mycket: Rödljus
20. Bästa kärlekslåten: Kevlarsjäl
21. En låt som får dig att bli galen: Alla:P men bara för att nämna någon, Ismael
22. En låt du inte kan förstå att de gjort: Hmm, finns väl ingen direkt sådär, men FF kanske? (Inte för att den är dålig!!)
23. Favoritlåt att sjunga med i: Många, tex Gamla Ullevi!
24. En låt du säger till andra att lyssna på: Dom Andra kanske
25. En låt du hört på radio: Pärlor
26. Bästa musikvideon: Gravitation tror jag
27. Bästa coverlåten: Kent har aldrig gjort någon cover, men Jocke har gjort fina versioner av Olle Ljungströms Nåt för dom som väntar och Eldkvarns Kärlekens tunga.
28. Låt som fick dig att inse att du älskar Kent: Mannen i den vita hatten <3

När jag gifter mig med Jockes röst ^^ (Alltså avis eller?????!!!?? Haha...)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag och jag, det var Taylor Thames som kom på frågorna :P

2011-08-29 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0