Instabilt

Hejsan!

Idag var en bättre dag än igår, även omm den inte varit så bra... Skolan var tråkig, höll på att somna. Ungefär en halvtimme innan vi skulle sluta var det soligt ute och jag tänkte ta en promenad med kameran när vi slutat. Men då regnade det och jag blev genomblöt när jag gick hem. Liksom bra att ha paraplyet hemma när man inte heller har någon jacka med sig xD En stund senare var det sol igen så då gick jag ut i alla fall. Men då märkte jag att det åskade. Sol och åska samtidigt var ju lite wierd :P Gick in igen... Får väl se om det kanske blir bättre väder imorgon.

Pratat lite med pappa också som är i Kina :)

Nu ska jag nog lyssna på musik!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0