Good day

Idag har varit en rätt bra dag.

På förmiddagen var jag och Lisa på stan. Jag köpte ett par nya jeans och nya kollegieblock. Sen åkte vi hem hit och kollade på Kentdokumentären Så nära får ingen gå. ♥ Efter det åkte vi hem till Lisa och åt lunch, gjorde chokladbollar, lyssnade på musik, var ute och kollade i parken som kommunen (?) "bygger om" och annat kul, bara umgicks.

På kvällen åkte jag hem och åt med mor och far och gäster som var här. Sen har jag mest suttit i mitt rum och lyssnat på musik och pratat med syster

Och på fredag ska vi kanske planera resa till Norrland :D Gött.


Jag och Lisis (vi ser kära ut ^^)


Sis i nya lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0