Back in K-town

Nu sitter lilla jag i Karlstad. Känns lite konstigt faktiskt. Det känns som att jag bara ska vara här och kolla så att allt ser bra ut och åka hem igen ikväll. Men det ska jag inte. Jag har ingen aning om när jag ska åka hem nästa gång. Blir förmodligen om 2-3 veckor. Känns långt...

När jag åkte hemifrån kändes det som jag glömt nåt, men jag har fortfarande inte kommit på något, så hoppas det inte var något viktigt :P Det gick i alla fall bra att köra hit. Aa, lite Kent på hög volym så tänker man på annat än att man är på väg hemifrån, typ. Men lite deprimerande är det ju att sommaren är slut och att jag ska vara här ett helt år till. Jag vet att jag låter väldigt pessimistisk nu, men det brukar bli bättre när jag varit här ett tag. Det är alltid jobbigt i början med massa hemlängtan och så. Sen jag kom hit vid tre har jag packat upp och varit och handlat massor med mat. Längtar tills klockan blir nio så jag kan kolla på lite friidrott!

Imorgon börjar skolan. Känns ju inte helt bra just nu men men. Ska väl ta mig igenom det här sista året också... Men alla jobbiga saker som att beställa böcker och sånt har jag inte orkat ägna en tanke åt än... Inte bra... Hade tänkt göra det senare idag, men tiden har gått fortare än jag räknat med, så det blir nog att jag gör det imorgon istället. Nu är jag jättehungrig så jag ska väl ta och äta lite. Tur att jag har en dosa med mig hemifrån (med grillat!) för orkar inte laga nåt. Väntar med det också tills imorgon.

Mat var det nu ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0