Yeay

Som jag skrev igår så började en ny delkurs idag. Jag tror nog att det blir intressant. Och så är det ju alltid kul med roliga lärare! Sen tyckte jag att det var väldigt najs att vi fick sluta över en timme tidigare idag. Det tänker jag utnyttja och ta en promenad i den härliga vårsolen som skiner idag! Åh, vad jag älskar våren såna här dagar! Nästan all snö är borta nu, bara snöhögarna kvar. Jag gissar att min blick kommer vara fäst i diket under hela promenaden... När jag kommer in blir det lite läsning inför morgondagens föreläsning.

Syster i Stockholm i april för två år sen ♥


Kommentarer
Postat av: mor

gjorde du några fynd?



själv har jag två små blå knoppar på bordet, härligt:)

2011-04-04 @ 17:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0