Snart helg :)

Är trött fastän jag sov till 10 imorse (då jag väckarklockan startade). När matchen är slut (efter förlängning, drygt) ska jag lägga mig och läsa en stund (ska börja med ny bok!:)) och sen sova. Imorgon ska jag upp tidigt och till skolan vid 9. Slutar 12 och 16.51 tar jag tåget till Ludvika. På vägen möter jag Lisa som ska till Karlstad i helgen. Typiskt att det blev så att hon åkte bort när jag åker hem.. Så i helgen ska jag umgås med mor och far. På lördag ska jag hem till farmor och byta hennes gardiner. Det ska bli fint väder hela helgen så det blir antagligen massa tid på balkongen :)

Nu ska jag fixa lite kvällsfika. Godnatt!


Älskar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0