Regn

Imorse vaknade jag av att det regnade på fönstret. Då blev jag ledsen. Sen somnade jag om. En stund senare vaknade jag igen av att det regnade på fönstret men somnade om en gång till. Så höll det på några gånger. Sen vaknade jag av att fåglarna kvittrade. Då tänkte jag att det kanske var sol ute och jag tänkte att då kan jag gå ut och ta en promenad i solen. Några minuter senare hör jag regnet mot rutan igen... Jag  tänker inte gå utanför dörren idag! Det är värsta dimmigt (ser inte ens skolan, som ligger jättenära) och regnigt. Huu. Ska typ lyssna på musik eller kolla på youtube-klipp hela dagen ;)

Kent – Sverige
"Regnet slår mot rutorna nu, men natten är ljus i ett land utan ljud..."

Kommentarer
Postat av: mor

det har regnat här också, men vi har varit ute ändå!

2011-04-03 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0