Denise på besök :)

I helgen har Denise varit här. Det har varit mycket trevligt. Igår började vi med att åka till Ikea en snabbis. Efter det var vi in till stan :) När vi kom tillbaka till mig åt vi en snabb lunch och sen gjorde jag mig iordning. Eller snarare Denise gjorde mig iordning och sen åkte vi ut och fotade! :) Kulkul. Vi var ute i typ en och en halv timme och när vi kom hem igen fotade vi lite till inne. 750 bilder blev det ^^ Efter det lagade vi god mat och åt. Sen var vi ute och powerwalkade på lördagskvällen ^^ (så vi skulle göra oss förtjänta av kladdkakan vi bakat) När vi kom in åt vi kladdkakan och godis och popcorn och kollade vi på film. Fast Denise somnade typ på en gång, så jag kollade mest själv :P

Idag var jag ute och gick när Denise hade åkte hem. Nu ska jag nog ut en sväng till. Vill inte sitta inne en sån här fin dag!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0