TP

Hade en himla kul kväll igår!

Jag och Louise åkte ner till Lisa. Först satt vi och snackade politik i typ en timme :) Sen bestämde vi oss för att spela Skip-bo! :D Och så lyssnade vi på Muse. Och Kent. Men Lisa vann, så då var det inge kul längre ;) Sen spelade vi TP med Johan. Hahahaha! Sjukt kul alltså. Skrattade så tårarna rann ibland ;D (Tror det heter "proglam" va? ;)) Såklart vann Lisa igen! Men det var BARA tur. Hon kom på pluttfrågor hela tiden och fick lätta frågor varenda gång! Hmm. Men jag vara ändå bäst. På att komma sist alltså. Svarade rätt på två frågor på hela spelet. Sååå bra! :D Haha. Vi höll på så länge att vi till slut inte orkade längre. Så vi gav upp :P Jag och Louise var väl hemma vid halv ett eller nåt.

Vi spelade ju TP vi fyra vid jul nån gång också. Vi kom fram till att det var innan jul, eller efter, haha. Nånting vi måste göra om fler gånger, tycker jag. För det är himla kul! :D


Liten bild på oss från i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0