Sthlm

Nu är gräset klippt :) Intressant... Haha.

Jag minns den här helgen för fyra år sedan. Då var vi (jag, Louise och Lisa) i Stockholm och hälsade på våran faster och shoppade och så :) Skoj. Det var jättelängesen vi var där tillsammans nu! Jag minns det för att vi åkte tåg hem på valdagen, den 17 september. :P Om jag inte minns fel så var det tåget värsta fail. Vi hade köpt biljetter till 2a klass, men vi fick sitta i första i alla fall, och det var värsta knepigt där. Och dessutom kändes det som att tåget skulle åka av spåret hela tiden :P


Jag hatar när drömmar är så verkliga att man verkligen tror att det händer på riktigt. Man blir så besviken när man vaknar då ju :(


Kent är en himmelsk drog ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0