London imorgon!

Hejsan alla!

Nu har vi varit hos Lisa och packat alla grejer vi ska ha med oss (utom handbagaget) :) Hihi, det närmar sig och jag har resfeber :) Vi åker imorgon för tusan!

Lyssnar på 747. Det kanske inte är så smart att lyssna på den ett precis innan man ska flyga, eftersom den för mig för evigt och för alltid kommer handla om en flygkrasch, men men. Den är ju så bra! Vi bestämde idag att om planet kraschar ska vi sjunga den här! ♥

 

Har även pluggat lite idag. Gör kanske lite mer senare, nu ska jag ut och gå en stund tänkte jag.

Nu är det alltså meningen att ni ska önska mig trevlig resa! ;) Hehe.

Klockan 12 imorgon hämtar vi Lisa, 12.25 buss till Borlänge. 13.53 tåg till Arlanda. 18.20 flyg till LONDON!!

Vi ses när jag är hemma igen, på måndag alltså. :) Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: mor

vilka snyggar det finns på Piccadilly:-)

2010-09-09 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0