Hemma!

Nu är jag hemma!!:D Sitter och kollar på Idol just nu.

Haha. På tåget satt jag och lyssnade på musik. När jag lyssnade bland annat på Socker. Då satt jag och tänkte på när vi såg dem (Kent alltså :P) på P&L och jag satt allvarligt talat och log hur mycket som helst. Hoppas ingen såg det för det såg garanterat fånigt ut ^^ Men jag blir så himla glad när jag tänker på att jag sett dem två gånger i sommar. Lyckan när favoritlåtarna spelades. Det går inte att beskriva! Jag får gåshud bara av att tänka på det. ♥

Det var väldigt svårt att skriva samtidigt som man kollade på tv, så jag ber om ursäkt om meningarna låter llite konstigt:P

Om exakt två dygn landar vi på Gatwick! Å herregud! Wiiiiie!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0