En plats i solen

Är inne och kollar runt lite på Kent-forumet. Hittade en fin grej som Jocke skrev i somras (inte för att det spelar nån roll när det var, men nån kanske ville veta?):

"Jag tänker inte rösta.
Alla låtar känns underbara och betyder väldigt mycket för mig, på olika sätt.
En sak som jag finner fascinerande vid varje skivsläpp är dock:
Att alla låtar på en ny skiva blir omtyckta av någon.
Det finns aldrig någon låt som ingen gillar.
Vissa blir älskade av många, andra av få.
Men jag är väldigt tacksam för att varje låt vi ger ut betyder något för någon.
Alla låtar som hamnar på en kentskiva är låtar vi själva älskar och står för.
Så det är underbart att ingen av dem någonsin hamnar ... utanför.

Tack för det!"

I en tråd om vilken låt på senaste albumet som var bäst efter första genomlyssningen.
Om någon är intresserad tyckte nog jag att Ismael var bäst, den fastnade direkt. Men just nu ligger Varje gång du möter min blick på första platsen. :) Men - jag tycker alla låtar på skivan är helt underbara. ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, fint juu !

2010-09-05 @ 21:19:35
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0