Dröm

Jag har drömt om Jocke igen! x) Hehe. Det va najs :P

Vi var typ på studieresa, ungefär som när vi var till Litauen i våras, fast det var nånstans i Sverige, tror jag. Men jag tror inte att det var med klassen. Lisa, Louise och Denise var nämligen med. Vi var i alla fall på en föreläsning och med på den föreläsningen var Jocke!:O Alltså och lyssnade, typ. När vi skulle ut på rast frågade jag honom om han ville ta en bild med mig. "Visst" sa han. Jag räckte min kamera till Denise (såklart eftersom hon är så duktig på att fota:)) och hon knäppte en bild. Sen (helt oväntat från min sida) pussade han mig på kinden och gav mig en kram innan han gick ut ur rummet. Och jag blev typ galen och hoppade runt och ropade "Han kysste mig på kinden!!! OMG!!!" Haha. Det var en kul dröm ;D

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, låter som en rolig dröm! :)

Drömde själv om jobbet inatt, inte lika roligt. :)

2010-09-07 @ 15:38:45
URL: http://denisel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0