Trött

Idag är jag hur trött som helst. Jag vill bara gå och lägga mig och sova! Jag fattar inte vart denna trötthet kommer ifrån!? Jag har ju inte sovit mindre än jag brukar eller nånting sånt. Det måste vara för att det är måndag. Eller för att det är höst. Kanske.

Och skulle inte någon kunna skänka mig den goda egenskapen det måste vara att kunna plugga och lyssna på musik samtidigt? Jag skulle såååå gärna vilja ha den just nu! Och ganska gärna skulle jag också vilja ha egenskapen att kunna plugga utan att ögonen faller igen. Läste lite i typ världens tråkigaste bok imorse, men jag höll på att somna hela tiden så jag gav upp, haha.

Bild från igår


Kommentarer
Postat av: mor

ännu en fin bild :)

2010-10-11 @ 17:53:05
Postat av: Lisa

Hahahhahaha du var ju bara sympatitrött med mej ;P hehehehe :D

2010-10-12 @ 19:14:54
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0