Trööött...

Jag funderar på att gå och lägga mig, men jag vet inte om jag orkar. Jag är så sjukt trött!!

Och jag tror inte jag kommer kunna gå ur sängen imorgon. Eller skratta. Eller sjunga (som vi bestämt att vi ska göra). På grund av träningsvärk i magen. Känner den redan! Hur ska jag överleva? Haha.

Ikväll har vi haft orkester i gamla tv-rummet, numera spel-rummet. Jag, Louise, mamma och pappa. Och sen har jag och Louise sjungit karaoke. Hihi. Det var skoj. Imorgon eftermiddag kommer lilla Lisa hit (lyllot som fortfarande får ha höstlov!). Sjuuukt najs tycker jag! Ska bli så trevligt så. ♥ Man lär ju passa på för från och med nästa vecka kommer jag väl ha fullt upp till ett par veckor efter jul... Drygt.

 

Och vad tycker vi om november imorgon då? Ja, vi har faktiskt firat ikväll att det är november imorgon. Vi åt tårta :P Sen funderade vi på vad vi skulle fira och bestämde oss för att fira in november. Ja. Fast om det egentligen är nåt att fira vet jag inte. Men tårtan var god! Fast i och för sig betyder det att det snart är december och december älskar jag! :D Bäst, typ.

Den här dagen förra året hade jag mina tjejor på besök i Karlstad. Vintertid-dagen. Vi var så himla sega och låg på sängen hela dagen, typ. Och åt kladdkaka ur glas. Vi hade inga rena tallrikar och orkade inte diska x)


Kladdkaksglaset


Vi var inte aaaaalls sega...

 

Näää, nu får det minsann bli sängen. Vi ses imorgon. I gråa november.... Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0