Tisdag

Först och främst en liten ursäkt att jag inte skrivit nåt de senaste dagarna. Jag har inte suttit vid datorn sen i lördags :O

Vad har jag gjort sen sist då?

I söndags gjorde jag typ ingenting. Satt och läste Camilla Läckberg typ hela dagen. Kunde inte sluta läsa förren boken var slut :P Igår var jag och Louise och vattnade hemma hos Lisa igen och sen var vi på stan och shoppade lite. Med betoning på lite. Det är ju Ludvika vi pratar om xD Köpte en klänning i alla fall :) Efter det åkte jag till Karlstad. Här sitter jag nu... Höhö. Utan mobil. Den är mobbad. När jag skulle sätta på den slog jag in pin-koden rätt, men den sa att det var fel så nu är den låst och smart som jag är har jag tappat bort puk-koden... Ska åka ner på stan i eftermiddag och gå in på telia-butiken så får de fixa det åt mig.

Så är det. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0