Sachertårta

Jag blev precis otroligt sugen på sachertårta eftersom denna bild kom upp i bildspelet på min dator nyss.  Aaaa va gott!! Får se till att åka till Österrike snart^^

 

Snodde förresten ett recept på en chokladkaka jag hittade i en tidning hos farmor. Nån som vill komma och provsmaka sen? :D Lovar att den blir god ;D Höhö. Såg gott ut på bilden i alla fall ^^

 

Förövrigt orkar jag inte pluggat nåt idag, tror jag. Och jag vet att jag kommer ångra det imorgon. Men det står i princip totalstilla i mitt huvud :O Inte bra. Behöver några fler ord till min för nuvarande ganska knapra uppgift... Hoppas det löser sig. Har ju i alla fall ett par dagar till på mig.

 

Och ifall det inte blir fler inlägg idag så är det för att blogg.se är helt knäppt just nu. Var tvungen att logga in typ hundra gånger innan det funkade... Knepigt.


Kommentarer
Postat av: linnea

åh vad gott det ser ut! :) haft en bra dag?

2010-10-21 @ 18:51:05
URL: http://lilinnea.webblogg.se/
Postat av: Neha

Åh vad gott!

2010-10-22 @ 00:25:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0