Idol och Coldplay

Ja, vad ska man säga? Jag gillar Daniel mer och mer för varje vecka! Han var inte bäst idag, men men. Underbar ändå! ;) Louise, du får kalla mig 14-åring men så är det! Kan inte låta bli att le när han är i rutan ^^ Dock tyckte jag det var synd att Minnah fick åka. När hon sjöng Not ready to make nice fick jag verkligen gåshud! Även den en favoritlåt med bästa Dixie Chicks! :) Den där Weise får gärna åka för mig! Hehe.

Satt även och kollade på Storytellers på MTV med Coldplay. Visste inte vilket program jag skulle välja där ett tag. Jag bytte över till MTV när det blev reklam på 4an. Sen skulle jag byta tillbaka för omröstningen fortsatte men just då började de spela Fix You, så det gick inte. Fick lite ångest :P Men sen när jag bytte till 4an igen var Daniel kvar och satt säkert, så då kändes det ganska bra igen :P Tur att Alice är kvar också!

 
Gulle där! ;) Vacker och sjunger fint som få! :D


Och här har ni en favorit med Coldplay också, Politik

Förövrigt borde det vara förbjudet för Skistar att göra reklam på tv. Vill ju bara åka skidor nu, Nu, NU!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0