Grotta

Alltså, vår jord är så himla vacker! Jag kollade som sagt på Planet Earth nyss och jag såg avsnittet om grottor. De visade bland annat en grotta i USA som hette Lechuguilla där väggarna var helt täckta av typ kristaller. Flera av dem sex meter långa! Hur coolt? Att vi håller på att förstöra denna underbara värld gör mig gråtfärdig!

Har även kollat lite i kurskatalogen. Finns himla mycket intressant ju! Tror jag ska skicka anmälan imorgon, ifall studera.nu kraschar. Den har ju gjort det ibland. Nu är väl trycket inte lika högt som när det är anmälan till hösten, men krångel är väl det sista man önskar sig.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa :) Imorgon ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0