De senaste dagarna

I fredags kväll kollade vi på Idol här hemma. Bästa Daniel fick åka hem :( Så himla trist, han var sååååå himla braaaa!!!! :( Jag stör mig som bara den på Geir. Blir värsta glad av att hänga löst? Gör tummen upp och skrattar och sånt? Åååh! Och jag har faktiskt lite rätt att klaga, eftersom jag röstade. På Daniel så klart.

Igår var jag med familjen på Kupolen. Det var kul. Köpte en tröja och ljus bland annat :) Sen hann vi bara hem och vända i princip. Hann få i oss lite mat och göra oss i ordning innan vi gick ner till Åslund på lite festligheter :) Det va skoj.

Idag har jag och mamma varit och tränat på Supersöndagen. Vi var på Core och BodyStep. Kulkul. Om ett par timmar ska jag dit igen på Core en gång till. Hoppas jag överlever, risken är nämligen väldigt stor att jag inte gör det :O Haha.

Så, det var de senaste dagarna o korthet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0