Tröktisdag

Idag är en sån där tråkig dag igen. Det enda jag har gjort är att läsa och så har jag pluggat lite. Och som vanligt på tisdagarna så var jag i skolan på eftermiddagen. Idag var det verkligen mycket att anteckna så jag fick skrivkramp x) När jag kom hem var jag ut i köket och värmde min mat. Då fick jag syn på en bur som nån ställt i hyllan ute i köket och där i satt en liten hamster :O Stackars hamster och få stå där! :(

Nu är jag trött, hungrig, frusen och allmänt smådeppig. Och så längtar jag hem, har ju inte varit hemma på en månad! Det måste ju vara någon form av rekord för mig! en jag behöver bara stå ut till torsdag eftermiddag, yeay! I helgen vill jag: åka skidor, åka pulka, bowla, träffa vänner... Fullbokat som vanligt! Hade även tänkt åka hem helgen efter det (11-12 dec) men tror inte jag gör det längre. Louise och Lisa planerar nämligen att åka hit då och jag har sista lektionen innan jul på måndagen och sen kan jag förhoppningsvis åka hem och vara hemma ända tills januari, så... :)

Nu tror jag det blir lite musik ett tag innan jag går och lägger mig!

Ska förmodligen bowla med Louise och Lisa i helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0