Helgen

Jag har haft typ världens bästa helg!

I fredags var jag och Louise på Ikea. Det var skoj. Typ flum! Hehe. Sen var vi på Mini Lillmarknad (eller Maxi Stormarknad som vissa säger) och handlade mat och annat till helgen, och då impulsköpte vi varsin chokladkalender. Woho!


Fin va? ;)

På kvällen kom Lisa hit också och då åt vi först mat innan vi gjorde oss iordning och åkte ner till stan. Vi var på Nöjesfabriken och såg JOHNOSSI! Jag försökte ta bilder med mobilen, men de blev inte så bra. Detta var den bästa, haha:

 



Men de var OTROLIGT bra i alla fall! :D

Vi träffade även några killar med som vi snackade med under kvällen. En av dem, som var från Uddevalla, frågade om vi kollade på Idol. Ja, sa vi.
Killen: Vet ni vem Daniel Norberg är?
Jag: Jaaa!!
Killen: Han är min barndomsvän. Vi bodde grannar i Uddevalla.
Jag: Skojar du?!?!?!?!
Killen: Nej.
Haha, gissa vem som blev lite hyper då, haha. Det var rätt skoj.

Bland det roligaste med kvällen (utom Johnossi då!):
The Killers spelas.
Lisa (till en av killarna): Gillar du The Killers?
Killen: Va? Jag har ju sagt att jag inte är bög!
Lisa: Va???
Killen: Sa du inte "gillar du killar"?
Lisa: Nej, jag sa "Gillar du the Killers".
Haha, gud vad vi skrattade!!

Vi tog bussen hem och när vi klev av hade det börjat snöa. Då blev vi glada! :) Vi var hemma vid två och somnade kanske vid fyra. Haha.

På lördagen vaknade vi vid tolv. Sen tog det rätt lång tid innan vi kom igång. Vi var ute och gick en stund, i snön. Sen segade vi massa, flummade och hade mysigt, lyssnade på musik, kollade på Youtube-klipp med Kent från bland annat Peace & Love och Muse från Wembley. På kvällen kollade vi på A walk to remember (bra!) och Robins.

 

Idag har vi inte heller gjort så mycket, typ städat, haha.

 

Men det har verkligen varit en bra helg. Jag älskar mina systrar mest i hela världen! ♥


Kommentarer
Postat av: mor

låter som ni hade trevligt, va kul!

2010-11-22 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0