Tisdag

God morgon!

Jag är sjukt trött idag. Kunde inte somna igår kväll och när jag väl gjorde det sov jag dåligt. Skräck kan man säga. Det spelades i alla fall en massa bra musik på radion under morgonen. Bland annat bästa Ismael och Rybyns nya låt Indestructible som är jättebra! Igår kväll upptäckte jag också att jag glömde min bok hemma. Så istället för att ligga och läsa innan jag somnade kollade jag på tv, Felix stör en ingenjör. Skoj. Fast det är bättre att läsa. Hehe. Satt även och kollade på Rapport (kul liv :P) tidigare på kvällen. När det var slut orkade jag inte gå från tvn. Efter det började den nya serien Ung & bortskämd. Jag säger bara HERREGUD! :S Igår var jag och handlade också. Nu ligger en korsordstidning och en chokladkaka på bordet, som jag köpte till tågresan fram och tillbaka till Stockholm till helgen, och ser väldigt lockande ut... Men jag ska försöka plugga lite nu.



Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0