Tisdag

Hej allihopa!

Idag på förmiddagen pluggade jag. Läste lite i EU:s checklista för MKB. Det var lika kul som det låter. När jag inte orkade läsa mer av den jobbiga engelskan satte jag mig och knåpade på en nya header till bloggen. Är inte 100 % nöjd än, men den blir nog bra när den är klar :D Sen måste jag ju bara komma på hur man gör för att ladda upp den här, haha.

På eftermiddagen var jag i skolan igen. Trött som få, men det gick bra. Nu har jag varit hemma en liten stund och ätit och diskat. Så nu ska jag ta och läsa några sidor till i den där checklistan. Wihoo!

Har varit jättefint väder idag också, men tyvärr hann jag inte med att vara ute nåt. Hoppas det är fint på torsdag för då har jag lite mer tid :P

See you later!

En liten hint om nya headern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0