Tankar

Jag kunde inte sova igår kväll. Jag låg och tänkte alldeles för mycket. Till slut stod jag inte ut med alla tankar längre, så jag gick upp och plockade fram min dagbok... Eller Boken, som jag brukar kalla den... Hade inte skrivit på över två månader, men nu satt och skrev och skrev, sida upp och sida ner, mitt i natten. När jag fått ur mig alla tankar kunde jag somna.... Nu på förmiddagen satt jag och läste allt jag skrivit, i hela boken. Många minnen. Och många, många sjuka drömmar, haha.

Den här förmiddagen har jag också hunnit med att dammsuga, plugga och fått besök av KBAB som skulle byta brandvarnare. Nu tänkte jag gå ut och gå en stund i solen och rensa tankarna lite mer. Jag hatar jobbiga tankar, men det går ju inte att låta bli att tänka på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0