Stan

Jag kom hem från stan vid fem, precis som jag trodde tog det hela eftermiddagen. Allt gick bra utom biblioteket (de böckerna jag skulle ha var utlånade/försenade/fanns inte fast det stod på internet att de skulle finnas.) och Systemet (det jag skulle ha var slut, men de skulle få in det senare i veckan i alla fall, så det var ju braa). Mina stövlar har nya klackar nu och jag har ny frisyr! Det ni! ;) Äntligen säger jag! Är supernöjd, men sen när jag ska fixa till det själv failar det antagligen, precis som det brukar, haha. Det kommer känns otroligt konstigt att borsta och tvätta det också, hehe. Ska visa före och efter bild sen, men orkar inte lägga in bilderna i datorn just nu.

Sen jag kom hem har jag betalat räkningar, lagat mat, ätit och diskat. Just nu lyssnar jag på Viva La Vida Or Death And All His Friends, med Coldplay. Love. Men det är visst redan sista låten... De spelade förresten Socker med Kent inne på MittICity idag, då blev jag glad ;)

 

Inga idoler syntes till på stan heller (de är här den här veckan, på fredag är det fredagsfinal i Löfbergs Lila Arena). Inte Daniel heller :( Haha. Han var tydligen i Luleå förra veckan fast han inte är med längre, så det är ju inte omöjligt att han är här också. Det var ju även här i Karlstad han gjorde sin audition. Men han syntes alltså inte till ute på stan.

 

 


Gåshud! ♥

Kommentarer
Postat av: mor

Oj vad nyfiken jag blir, får vänta till imorgon:)

2010-11-15 @ 20:55:27
Postat av: mor

förresten, finns böckerna du önskar här hemma? isf kan kanske Lojs fixa dem till dig:)

2010-11-15 @ 20:56:18
Postat av: Lisa

DANNE :D <3 Hehe vi kan ju kolla om han vill komma hem till dig på fredag höhö

2010-11-15 @ 21:22:58
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0