Skolan

Nu är jag hemma igen, har ätit och diskat. Det var skoj att träffa Emilia som jag inte träffat på några veckor och Alli som jag inte träffat sen juni ^^ Det var de två och Alexander som jag känner som skulle gå kursen. Den verkar vara intressant och läraren verkar bra och vara en rolig prick :P Konflikt och konflikthantering heter kursen för den som är intresserad av att veta det. Imorgon börjar nästa kurs, om stress och hälsa. Vad jag vet är det ingen jag känner som ska gå den kursen så vi får väl se hur det går, haha.

Känns också som att jag håller på att bli sjuk igen :O :( Skräck! Och ute är det snöstorm! ;)

Kommentarer
Postat av: mor

nej då, du håller inte på att bli sjuk, inbillning. Jag inbillar mig iaf att jag inte håller på att bli det :)

2010-11-09 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0