Mot Stockholm!

Hejsan alla!

Jag mår bättre idag så senare i eftermiddag ska jag ta buss/tåg till Västerås där jag blir upplockad av familjen för vidare färd mot Stockholm. Naaajs :) Vi ska hälsa på faster och så över helgen. Nyss har jag gjort klart och skickat in en uppgift som skulle lämnas in på måndag morgon och fört över lite "nya", fräscha låtar till min mp3. Har försökt föra över dem förut men det har inte funkat, men nu kom jag på att det kanske var för att minnet var fullt. Så efter att ha raderat sånt som jag aldrig lyssnar på längre gick det finfint^^ Jag är så smart ibland! Nu ska jag ta och packa lite, leta reda på nåt att äta och så. Om knappt två timmar lär jag dra mig in mot stan.

(Kommer att vara datorlös i helgen, så det blir snålt med uppdatering, så ni vet :P)

Ha en bra helg alla! :)


Bild tagen en kväll i juni 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0