Måndag

Jag är trött som en... jag vet inte vad. När klockan (mobilen) ringde klockan åtta imorse ville jag bara somna om, vilket jag också råkade göra, haha. Vaknade vid halv tio igen. Nu ska jag snart äta lunch och sen packa. Tåget till Karlstad går 14.35. Om nån vill komma och vinka av mig :P Kommer inte hem på minst tre veckor :O Stockholm nästa helg och helgen efter det får jag besök :)

Imorgon ska jag till skolan för första gången sen juni. Känns väl sådär. Jag är trött. Har ingen ork kvar för nånting känns det som. Allra minst till massa skolarbete som aldrig tar slut. Och att jag nu ska läsa fyra kurser samtidigt på totalt 150 % gör ju inte saken bättre. Ibland undrar jag vad jag tänker med! All energi går åt till andra saker :O Jag har inte ens beställt böcker än fast jag borde ha gjort det för minst en vecka sen. Jag orkar helt enkelt inte. Men men, får ta och göra det ikväll eller nåt. Mycket pengar blir det ju också, som bara försvinner :S Ska låna några på biblioteket i alla fall. Fast jag har inte tid att åka till stan förren på torsdag. Ja.

Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Och ju längre tiden går, desto mindre vet jag. Typ. Blir galen snart :O 

Just nu är det sånt här mina tankar ligger på...:

Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0