Malin hjärta vinter!

Hej hopp!

Imorse på radion spelades två Kent-låtar inom loppet av ca en timme. Då blev jag glad ^^ Först var det Gamla Ullevi och sen var det Sverige som var önskelåt. Det var en tjej som bodde i Paris och längtade hem som önskade den, hihi. Sen var det reklam för Jerringpriset också. Gamla Ullevi i bakgrunden, höhö.

Idag när jag vaknade var det förresten -10 grader ute. Men jag tror att det är fel på min termometer! Det har nämligen varit ca 5 plusgrader i över en vecka fast de sagt på nyheterna att det ska vara mellan -5 och -10 här. Det kan väl inte ha fel med 10-15 grader varje dag i över en vacka? Och kan det verkligen snöa om det är 7 plusgrader ute? Knepig termometer! Men nu är långkalsonerna på för första gången denna säsong och jag längtar efter att gå ut i kylan ^^ (Jag är nog den enda va? xD)

Och vet ni vad? Jag hade trevliga drömmar inatt. Det gillar jag! :D

Nu på morgonen/förmiddagen pluggade jag lite på grupparbetet i stresskursen. Ska träffa gruppen på måndag och vi skulle förbereda lite grejs, så det har jag gjort.

Nu är det dags att gå till affären, sen duscha, laga mat, diska, städa, lyssna på go musik, dammsuga, torka golv, sätta upp adventsstjärna...

Ikväll blir det mys med Idol och tända ljus för alla jag saknar!

Vi hörs senare idag, det törs jag nästan lova (om jag inte råkar bli påkörd på vägen till affären eller så. Eller förfryser näsan:P)!

Kram


Vintern is here! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0