Jag har lite småtråkigt sådär

1. Vad är klockan: 21.39

2. Namn: Malin

3. Fullständiga namn: Malin Monica Tuveson

4. När fyller du år: 26 juni

4. Stjärntecken: Kräfta

5. Hur gammal är du: 20

6. Tatueringar: Nej

7. Är du kär: Ja

8. I vem: Honom
9. Har du varit i en annan världsdel: Nej

10. Har du tyckt om någon så mycket så att du har gråtit: Ja
11. Har du varit med om en bilolycka: Nej
12. Har du brutit nåt ben: Nej

13. Korv eller hamburgare: Hamburgare tror jag

14. Pepsi eller Coca Cola: Inget

15. Öl eller vin: Vin

16. Glaset halvfullt eller halvtomt: Halvfullt

17. Favoritfärg på underkläder: Haha, vet inte xD

18. Skostorlek: 37 eller 38

19. Favoritnummer: Vet inte

20. Vidskeplig: Nej

21. Favoritmusik: Massa olika. Skriver ingen speciell för då glömmer jag säkert nåt som är riktigt bra ^^

22. Låt: Jättemånga

23. Blomma: Vitsippa tror jag :)

24 Ett ämne som jag hatar att tala om: Vet inte

25. Disney eller Warner Bros: Warner Bros??? :O

26. Favorit snabbmat ställe: Har inget, äter nästan aldrig sånt...

27. Senaste gången du var hos läkaren: Hmm.. när jag vaccinerade mig förra vintern?
28. Favoritfärg: Lila

29. Vad gör du om tio år: Den som det visste...

30. Vem av dina vänner bor längst bort: Karro eller Eri tror jag nog. Vet inte om Falun eller Uppsala ligger längst bort från karlstad, nån som vet? :P

31. Det bästa: Vänner & kärlek

32. Vad skulle du ändra med ditt liv: hmmm... vet inte riktigt...

33. Har du dator hemma: Japp

34. Favorit-CD: Just nu är det nog Verkligen med Kent. Kan lyssna på den på repeat hur många gånger som helst :)

35. Bästa känslan: Kärlek:)

36. Det första du tänkte på när du vaknade: vad är klockan ^^

37. Blir du rädd eller inte rädd av oväder: Det beror lite på...
38. Om du fick vara en/ett annan/t person/djur vem/vilket: En fågel kanske?

39. Vad finns på väggarna i ditt rum: Tavlor

40. Vad finns under din säng: damm?

41. Oförglömlig resa: Italien 2003, 2006 och 2009, Gotland 2009, London 2010 och massa fler :)

42. Vad skulle du vilja säga till någon men vågar inte: Jag älskar dig

43. Favoritsport: ingen speciell

44. Blyg eller utåtriktad: Beror på

45. Smeknamn: Inget

46. Vad tycker du om att få: Kramar:)

47. Något du inte gillar hos dig själv: Lika bra att vara nöjd med det man har för det går ändå inte att ändra på:)

48. Tycker du om att läsa: Böcker

49. Vad talar du för språk: svenska

50. Vad gör du helst på fritiden: Träffar mina underbara vänner<3

51. Berg eller kust: Båda

52. Vad är du mest rädd för: Förlora någon jag älskar

53. Favorit TV-program: Oj, jag vet inte. Naturprogram?^^

54. Varmt eller kallt: Varmt på sommaren, kallt på vintern.

55. Lockigt eller rakt hår på det motsatta könet: Spelar ingen roll :)


Lisa, jag och Louise, Italien 2006 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0