Inställt

Det blev ändrade planer i helgen. Denise och Eri kunde inte komma. Anledningen var extremt halt väglag, typ. De åkte via Örebro (för att slippa den smala och kurviga vägen via Hällefors) och fick stå i bilkö och grejer där. Och vägen var, citat: "rent ut sagt snorhal!", så med tanke på det och en grej som hände förra veckan vågade de inte forsätta. Det verkar inte som att Gud vill att de ska komma hit :S När vi äntligen hittar en helg som passar är det vädret som förstör :(

Haha, sen sov jag rätt länge idag också... Jag la mig vid tolv igår kväll och imorse vid sju vaknade jag och var jättetrött, men kunde inte riktigt somna om först. Men det gjorde jag tydligen till slut. Jag trodde att jag vaknade till kanske en halvtimme eller en timme senare, men när jag kollade på klockan var den halv tolv! Haha. Kollade mobilen och hade typ fem missade samtal från Denise och Eri, haha, fail. Hur kunde jag sova så länge?? Stängde av väckaklockan igår för jag hade ingen lust att gå upp åtta och jag brukar ändå sova bara åtta-nio timmar vanligtvis, och nu typ tolv? Haha. Vaknade till och med senare än förra lördagen och då hade jag ändå varit uppe tills typ fyra. Konstigt. Behövde väl sova ut helt enkelt. Jag har faktiskt varit sjukt trött hela veckan! :O

Så på grund av allt detta får jag hitta på nåt annat i helgen. Jag var ute och gick när jag äntligen hade vaknat. Då såg jag tomten! :O Haha. Jag gick förbi vid Alsters Herrgård och där var det julmarknad, hur mycket folk som helst och så var tomten där ^^ Kallt var det ute också och jag fick skavsår på hälen :S En bastu efter den promenaden hade inte varit fel!

Ikväll blir det lungt istället för utgång som det var tänkt, blir väl lite tv och så, eller film. Nu ska jag koppla in datorn till tvn istället (så jag får bättre ljud) och sätta på Hagnesta Hill.

Vi hörs senare!


Här är vi i början av juni 2008 :) ♥

Kommentarer
Postat av: mor

vilken otur du har, men du ska nog vara glad att du själv inte försöker ut och åka tåg/buss denna helg för då har du nog suttit fast någonstans. Ann-Christin och Sören trotsade vädret och åkte i fredags till Dalarna. De gick bra, får se hur det blir på hemvägen. De hade 60 cm snö hemma när det åkte och de har sagt att sydvästra Vänernområdet ska få mer. Ann-Christin ville inte åka hem!

2010-11-28 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0