Förresten...

... glömde skriva angående min termometer att det känns som att det har varit minusgrader ute, det är det som är det konstiga...

Nu har jag varit och handlat också. Utanför Ica hade de ställt för cykelställen (ja, jag tar cykeln, fast går med den, för att slippa bära alla tunga kassar) med försäljning av adventsgranar, haha. (Mamma och pappa, har ni köpt nån gran i år??:)) Och när jag gick hem hade jag motvind hela vägen, då bet det rejält i kinderna :) Köpte förresten lite kyckling, så om nån har ett bra och gott (och helst lättlagat^^) recept får ni gärna tipsa :)

Nu är det dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: mor

nu är granen fixad och det lyser så fint utanför fönstret:)

2010-11-28 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0