Vägarbete

Idag har jag varit i Karlstad och hämtat lite grejer. På vägen hem stannade vi i Filipstad och fikade på ett café som jag och mamma var på i somras. De hade gott fika :P Sen åkte vi vägen över Fredriksberg hem eftersom vi ville stanna och sätta blommor på farfars grav. Det blev fint :) Därifrån var det vägarbete typ hela vägen hem, jobbigt, tog hur lång tid som helst, de hade ju tagit bort typ hela vägen xD

Nu har vi haft bildvisning med bilderna från resan. Men nu mår jag inge bra :( Och det är dåligt för imorgon ska jag till Uppsala och fira Eri som fyller 20 idag! Måste bli bättre då!! Tror jag ska sova snart. Det behövs. Men först ska jag ladda upp bilder på FB :)

Kramar

(Fortsättningen på resan kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0