Torsdag

Imorse blev jag glad för de spelade Fix you på radion :D Hihi.

Jag har varit i skolan idag och jobbat med grupparbete. Vi blev några fler i våran grupp än det var tänkt för Elin och Malins grupp hade ändrat tid utan att berätta för dem, så de fick jobba med oss istället. Sen åt jag lunch med dem och sen gick jag hem. Har precis kommit in efter en kort promenad.

Idag fyller mammi år! :D Det blir sista födelsedagen på ett tag. Som jag skrev förut har det varit väldigt många födelsedagar de senaste veckorna :P Blir i alla fall till att fira henne i helgen:) Har även en massa andra saker inplanerade i helgen. På lördag är det fest för Lisa :) Och så ska vi ju ut på Solo! På söndag ska jag på premiär för Louises klass teater:) Det är deras slutproduktion (tror jag) och det ska bli väldigt kul att se:) Nu tar jag mig friheten att säga att ni får komma dit och kolla om ni vill. Det är klockan 14.00 i Högbergsskolans aula. Jag har sett dem förut (då var det deras första teater, har jag för mig) och de är väldigt duktiga:)

Nu ska jag betala lite räkningar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0