Mors dag

Hej!

Mors dag idag. Jag är avundsjuk på mamma för hon är i Nice och har det nice (haha, vitsigt va!?). Fusk! Men vi åkte i alla fall till farmor och åt lunch denna dag. Jag körde våran nya bil dit och den gick finfint (såklart, den är ju ny!). När vi kom hem gick jag ut och klippte gräset, det var himla långt fast det klipptes i tisdags :P Sedan plockade jag bort lite pinnar och annat skräp som låg på gräsmattan. När jag gick bort och slängde dem i skogen tog jag med mig en bukett liljekonvaljer in så nu doftar det ljuvligt i mitt rum. Jag älskar liljekonvaljer! :)

Nu tror jag att jag ska försöka plugga lite till och sen tar jag ledigt för kvällen!

 

Ha det bra så länge, så hörs vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0