Dagen

Idag har det varit ännu en vacker vårdag! Varmt och soligt. Men gud vad kallt det var imorse! Massor av minusgrader, höll på att frysa ihjäl. Men det var i alla fall förhållandevis lätt att vakna imorse, det var ju ljust ute när klockan ringde 04.45... Halvsov på tåget hela vägen. Vaknade, sov, vaknade, sov, det kändes som att resan tog flera dygn, typ :P Segt var det. Men jag kom fram till slut och var i skolan hela dagen. När jag kom hem tog jag mig en glass och gick och handlade. Jag gick i bara t-shirt och ändå blev det jättevarmt! Svetten rann (okej, jag vet, överflödig info:P). Sen satte jag mig vid datorn en stund och nu har jag precis diskat efter middagen. Känner mig otroligt seg. Men nu är det lite plugg som gäller. Sen ska jag slappa..:P

Inte för att göra er hemma i Ludvika avundsjuka, men här i Karlstad är alla björkar svagt ljusgröna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0