Bra dagar! :)

Hade ni en trevlig valborg igår? Det hade jag. Vi hade som sagt gäster här och det var mycket trevligt:)

Först åt vi middag. Riktigt gott var det. Jag, Louise och Lisa spelade lite också:) Sen gick vi ungdomar ut och spelade kubb. Det failade lite eftersom det var mörkt så man såg typ ingenting xD Vi körde tjejerna mot killarna och killarna vann första gången, men det var bara tur ;) Sen vann vi och vi var ju mycket bättre eftersom vi lyckades vinna fast det var ännu mörkare så man såg ännu mindre den gången vi vann, hehe :P Sen jagade jag Lisa runt huset också :P Sen gick vi in och där var det full fart! Hihi. Som sagt, det var en trevlig kväll och det måste vara hur längesen som helst som vi träffades alla 12!!

Idag har jag varit ute och fotat med Denise. Vi var först ute vid Jägarnäs och det var jättekallt för jag hade bara en liten fjuttig sommarklänning ;) Vi var även vid Hällarna och tog lite bilder :)

Senare på dan åkte vi till Forstäppan och firade Annie som fyllde år igår. Även deras faster var där och när hon frågade mig och Louise vad vi gjorde nuförtiden sa jag att jag pluggade i Karlstad och då kom Petter på att han inte hade träffat mig på ett halvår som kom han fram och gav mig världens kram, haha. Det var kul. Han ba: "Justja, jag har inte träffat dig på ett halvår!" :P Sen fikade vi och så där och det var trevligt.

Sen åkte vi hem och åt mat och nu har jag just kollat på Vampire Diaries som jag missade i torsdags eftersom vi inte har 6an hemma. Gud så spännande. Jag dör typ ;)

Nu tror jag att jag ska gå ner till resten av familjen vid tvn.

Ha en fortsatt bra kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0