Vårväder:)

Hej!

Jag kom precis hem från stan. Var där med Emilia, Madeleine och Linda och tog kort till våra visum. Så nu är jag 179 kr fattigare och fyra fula kort rikare... Vill nån ha ett kort på mig där jag ser inte alltför munter ut får ni säga till xD

Jag ska nog gå ut och gå en stund i detta underbara vårväder! Är våren verkligen här på riktigt nu? Hoppas det. Antar att jag lär skynda mig så jag hinner vaar ute en liten stund innan solen går ner iaf. Jag måste nog snart äta också. Har inte ätit nån lunch idag så jag är lite hungrig...

Vi ses senare!
Kram Malin

Kommentarer
Postat av: mediha

Åh jag borde ha hört av mig jag var också på stan fast i bibblan och lånade böcker ;D ses imorgon !

2010-03-03 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0